Info
Excuse me, sir {OPEN}



 

Share|

Excuse me, sir {OPEN}

View previous topic View next topic Go down
MessageAuthor
PostSubject: Excuse me, sir {OPEN} Excuse me, sir {OPEN} EmptyTue Aug 19, 2014 5:53 pm

LUKE
The world is not what it seems


Wat een sukkel was ze toch. Hoe kon ze ooit zó stom zijn geweest?! Luke dacht aan die ene keer dat ze haar mond weer eens voorbij had gepraat. Het was op de markt geweest, een paar kraampjes verderop van waar ze nu was. Bij het kopen van appels had ze een heel verhaal opgehangen over dat haar moeder ziek was en appels gezond waren. Punt één: haar moeder was niet ziek. Sterker nog, die zat ergens in Duitsland met een nieuwe kerel die haar niet mocht. Punt twee was dat die marktman wel wist dat appels gezond waren. Duh, hij verkocht ze. Onmerkbaar schudde Luke met haar hoofd en zette haar nagels in haar arm. Waarom was ze toch zo'n sukkel? Waarom kon ze gewoon niet stoppen met zich te gedragen als een idioot?! Haar vingers verplaatsten zich naar haar bovenarm, waar het meer pijn deed. Stomme idioot. Bi** die je bent. Jij bent nergens goed voor. Ze sprak tegen zichzelf. Misschien, als ze het vaak genoeg deed en zichzelf zo bleef toespreken, zou ze zich minder dom gaan gedragen. Vanbinnen wist ze wel dat het niet zo was, dat ze altijd die domme trut zou blijven.
Langzaam, voetje voor voetje naar voren schuifelend, kwam ze langs de kraampjes. Verschillende stoffen lagen uitgestald en Luke bleef staan om ernaar te kijken.


Luke

Luke

PROFIELMuntenteller : 7142
Aantal berichten : 41
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 15
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Kolibri

Excuse me, sir {OPEN} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Excuse me, sir {OPEN} Excuse me, sir {OPEN} EmptyTue Aug 26, 2014 6:33 pm

Geïrriteerd sloeg Skye de houten deur achter haar rug dicht. Ze was het ondertussen meer dan zat dat mensen op uiterlijk en status oordeelde. Ja ze had bijna wit haar en ijsblauwe ogen, kon zij daar veel aan doen. Ja ze was deputy, die rang had ze ook niet zomaar gekregen. Voor de zoveelste keer werd ze daar door veroordeeld. Mensen dachten altijd dat ze raar was door haar bijna witte haar. Mensen dachten dat ze die rang op een of andere oneerlijke manier verkregen had. Dat was zeker niet zo, daar had ze niet normaal hard voor gewerkt. En nu nog moest ze hard werken daar voor. Haar ogen staarde naar de grond, wat haar hing voor haar gezicht. Op die manier manouvreerde ze tussen de mensen op de markt door. Plotseling botste Skye tegen een stil staand meisje aan. "Sorry," zei ze op een wat sissende en geïrriteerde toon.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7916
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

Excuse me, sir {OPEN} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Excuse me, sir {OPEN} Excuse me, sir {OPEN} EmptySun Aug 31, 2014 5:22 pm

LUKE
The world is not what it seems


Er botste iemand tegen Luke aan. 'Sorry,' klonk het op een sissende en geïrriteerde toon achter haar. Als door een adder gebeten draaide het meisje zich om, waarbij het haar in het gezicht van de persoon achter haar zwiepte. 'Het spijt me,' verontschuldigde ze zichzelf. Wat ben je ook een sukkel. Stomme trut. Bi** die je bent. K** hoer. Ze zette een stap achteruit, struikelde en viel achterover. Met haar val trok ze een hele berg lapjes mee naar beneden. Tranen welden op in haar ogen. Ze kon er niet tegen als ze iets verkeerd deed. Haastig stond ze op en grabbelde de lapjes bij elkaar. Vanbinnen schold ze zichzelf helemaal verrot. 'Het spijt me. Het spijt me echt heel erg,' bleef ze voor zich uit mompelen. Verwoed probeerde ze de tranen weg te knipperen. Er lagen nog een paar lapjes op de grond en ze bukte zich om ze op te pakken. Toen ze overeind kwam, stootte ze haar hoofd aan de tafel. 'Au.' Snel legde Luke de lapjes in de kraam. Deze stomme slet had vandaag al te veel schade aangericht.

OOC: Sorry voor de laatheid

Luke

Luke

PROFIELMuntenteller : 7142
Aantal berichten : 41
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 15
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Kolibri

Excuse me, sir {OPEN} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Excuse me, sir {OPEN} Excuse me, sir {OPEN} EmptySun Sep 14, 2014 6:34 pm

Snel en geschrokken draaide het meisje om. 'Het spijt me,' zei ze waarna ze een stap achteruit zette. Daar ging het mis. Het meisje viel achterover waar bij ze een hele stapel stoffen van de kraam trok. Alles lag verspreid over de grond, meteen begon het meisje alles op te rapen. 'Het spijt me. Het spijt me echt heel erg,' zei ze op een toon waar aan Skye kon horen dat ze moest huilen. Een geluid trok haar aandacht, 'Au,' volgde. Het meisje waar Skye ondertussen medelijden mee begon te krijgen had haar hoofd gestoten aan de kraam. Snel legde ze het slordige stapeltje stofjes op de kraam. Rustig pakte Skye de laatste stofjes van de grond, met een knikje legde ze deze op de kraam. "Wat denk je wel niet dat je doet, rot kind?!" Schreeuwde de man achter de kraam plotseling. Boos keek Skye de man aan voor hij verder kon praten. Het was duidelijk dat het meisje dat niet expres deed. Hij had geen recht om haar zomaar uit te gaan schelden. "Luister jij eens even, jij gaat normaal doen tegen dat meisje. Ja?" Siste ze fel tegen de man. Haar ijsblauwe ogen schoten bijna vuur, hier kon ze namelijk echt niet tegen. Snel haalde de deputy diep adem voor ze zich weer naar het meisje wendde. "Gaat het?"

OOC: Had even zin om Skye een beetje tegen de verkoper te laten uitvallen, hij is NPC dus jij mag hem ook besturen ^^
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7916
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

Excuse me, sir {OPEN} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Excuse me, sir {OPEN} Excuse me, sir {OPEN} EmptyTue Sep 23, 2014 7:08 pm

LUKE
The world is not what it seems


De andere vrouw rapte kalm de overige stofjes die nog op de grond lagen op en legde ze op de kraam. Waarom deed ze dat? Luke had dit toch helemaal niet verdiend? Ze schrok toen de man achter de kraam ineens begon te schreeuwen. 'Wat denk je wel niet dat je doet, rotkind?!' Luke kromp ineen. Met haar nagels drukte ze diep in haar huid, totdat het pijn deed. Wat een sukkel was ze toch. Loser. Ze schrok op toen de vrouw reageerde. 'Luister jij eens even, jij gaat normaal doen tegen dat meisje. Ja?' Het gesis klonk fel. Luke keek haar aan en zag haar diep ademhalen voordat ze zich naar haar toe wendde. 'Gaat het?' Het meisje knikte. 'Bedankt, dit had u niet hoeven doen,' zei ze. Ongemakkelijk schoof ze met haar voeten. Toen excuseerde ze zich en liep weg. Dit kon zo niet langer. Stomme bitch. Nu waren het een paar stofjes, maar wie weet wat het later was. Ze zag het eigenlijk wel voor zich dat ze iemand over de daken achtervolgde, uitgleed en tepletter sloeg op de stenen onder haar.



De post:
Luke

Luke

PROFIELMuntenteller : 7142
Aantal berichten : 41
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 15
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Kolibri

Excuse me, sir {OPEN} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Excuse me, sir {OPEN} Excuse me, sir {OPEN} Empty

Sponsored content



PROFIEL
RPG SHEET

Excuse me, sir {OPEN} Empty
Back to top Go down

Excuse me, sir {OPEN}

View previous topic View next topic Back to top

Similar topics

-
» Sometimes you just have to run {OPEN}» Stay ~Open» Damn.. ~Open» Silence {Open}» Open + Cadence
Page 1 of 1
Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Asenia :: Prime meridian :: » De markt-
Jump to: