Info
It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan]



 

Share|

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan]

View previous topic View next topic Go down
MessageAuthor
PostSubject: It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] EmptyWed Aug 20, 2014 11:57 am

Ashton Irwin

I'm Just a Reject





How are we gonna undo all the pain?




De jongen trok zich op aan een uitstekende rots wand en kwam zo op de top. Op zijn hurken keek hij om zich heen en moest toch - ondanks alles - wel lachen. Hij was alleen, eindelijk. Hij ging op zijn rug zitten en zuchtte. Ja, hij had weer de benen genomen, maar hij moest wel. Ze maakten hem kapot. 'Ja, je bent ook een waardeloos stuk vreten!' hij sloot zijn ogen en opende ze daarna weer. Wat was er gebeurd dat hij zo in de put zat? Hij wilde niets meer. Waar hij eerst altijd vrolijk was, en kattenkwaad uithaalde in het dorp, was hij nu stil en terughoudend. De paar vrienden die hij had lieten hem ook stikken nu hij zo was veranderd. Oke, behalve Nathan. Maar die jongen had gewoon niet door dat hij hem niet kon helpen. Ashton was te ver heen. Het zou bijvoorbeeld makkelijk zijn om... Hij keek naar beneden. Hij was zo dicht bij de dood. Zo, zo dichtbij. Wie zou hem missen? 'Niemand, you're an outcast. Niemand zal je missen.'

Kort, depressief. Heerlijk. Alleen voor Nathan.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Ashton

Ashton

PROFIELMuntenteller : 7126
Aantal berichten : 77
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18 years
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier:

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] EmptyThu Aug 21, 2014 8:21 pm

Nathan Clifford
Nothing lasts forever, nothing stays the same...

Langzaam opende een blauw oog, een bosachtige omgeving. Nu opende het tweede oog ook, beide keken verward in het rond. Voorzichtig ging de blonde jongen rechtop zitten. Luid geeuwde hij terwijl beide handen boven zijn hoofd zich uitrekte. Even wreef hij met zijn rechterhand in zijn oog om er vervolgens mee door zijn haar te gaan. Rustig stond hij op en keek nog maar eens in het rond. Natan Clifford, sukkel eerste klas. Natuurlijk had hij weer geen flauw idee waar hij was. Het was technisch gezien ook nog eens zijn eigen schuld. Hij moest zijn wederhelft ook 's avonds niet een stuk laten rennen en zelf niet op letten. Elke keer als hij dat deed werd hij 's ochtends op een onbekende plek wakker. Ach wat, het was de beste manier om zijn wederhelft tevreden te houden. Hij kon toch gemakkelijk de weg weer terug vinden, echt ver kwam hij nooit. Rustig begon hij een willekeurige kant op te lopen. Al snel kwam een rots in zicht, een man leek er op te zijn gekomen. Nieuwsgierig liep Nathan richting de rots, het duurde niet lang of hij herkende het persoon op de rots. "Hey Ashton!"



Spoiler:
Nathan

Nathan

PROFIELMuntenteller : 7233
Aantal berichten : 45
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Veelvraat

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] EmptyThu Aug 21, 2014 8:32 pm

Ashton Irwin

I'm Just a Reject





How are we gonna undo all the pain?




Hij kroop weg bij de rand en ging op zijn rug liggen. Hij sloot zijn ogen om alleen het suizen van de wind te horen. Tot dat hij een stem hoorde. "Hey Ashton!" de jongen opende zijn ogen weer en keek op. Nathan. "Hey Nathan. Wat doe jij hier nou weer? Heb je je wederhelft weer laten lopen zonder op te letten?" Ashton grinnikte naar de blonde jongen. Ja, hij deed zijn best, zodat Nathan niet zou merken dat hij depressief was. Niet dat de jongen het niet allang wist. Maar hij wilde het niet bezorgd maken. "Hoe gaat het?"

-Flut hahahaha-





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Ashton

Ashton

PROFIELMuntenteller : 7126
Aantal berichten : 77
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18 years
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier:

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] EmptySat Aug 23, 2014 3:18 pm

Nathan Clifford
Nothing lasts forever, nothing stays the same...

"Hey Nathan. Wat doe jij hier nou weer? Heb je je wederhelft weer laten lopen zonder op te letten?" Zei Ashton terwijl hij recht op ging zitten. Nathan hield zijn handen tegen zijn gezicht en veegde vervolgens deze naar achter. "Ben ik zo voorspelbaar?" Vroeg hij met een lach op zijn gezicht. Rustig liep de blonde jongen richting de steen waar zijn vriend op zat. "Hoe gaat het?" Vroeg Ashton zodra hij bij de steen was aangekomen. "Wacht even," zei Nathan waarna hij in zijn wederhelft veranderde. Zonder al te veel moeite te doen klom de veelvraat op de rots. Daar veranderde hij weer in een jongen. Met een plof ging de blonde jongen naast zijn vriend zitten. "Prima, en met jou?"



Spoiler:
Nathan

Nathan

PROFIELMuntenteller : 7233
Aantal berichten : 45
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Veelvraat

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] EmptyWed Aug 27, 2014 8:13 pm

Ashton Irwin

I'm Just a Reject





How are we gonna undo all the pain?




De blonde jongen ging met zijn handen over zijn gezicht. "Ben ik zo voorspelbaar?" vroeg Nathan. Ashton plakte een glimlach op zijn gezicht. "Nee, hoe kom je erbij." Nathan veranderde even in de veelvraat om de rots op te komen, waarna hij weer terug veranderde. "Ts, kon je dat zelf niet eens?" zei Ashton met een grijns. Met een plof ging Nathan naast hem zitten en meldde dat het goed met hem ging. Tja, hoe ging het met hem? Wat moest hij antwoorden? Ashton gaf de jongen een schouderophalen als antwoord. Nathan zou het zelf wel kunnen invullen.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Ashton

Ashton

PROFIELMuntenteller : 7126
Aantal berichten : 77
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18 years
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier:

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] Empty

Sponsored content



PROFIEL
RPG SHEET

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan] Empty
Back to top Go down

It's taking me over, I don't wanna play this game no more! [&Nathan]

View previous topic View next topic Back to top

Similar topics

-
» Nathan Clifford » Wanna have a talk ? -Lexi
Page 1 of 1
Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Asenia :: 
» Templars
 :: Alteria
-
Jump to: