Info
You'll never know who I realy am {& Zac}



 

Share|

You'll never know who I realy am {& Zac}

View previous topic View next topic Go down
MessageAuthor
PostSubject: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySat Mar 01, 2014 9:08 pm

Your fur is red,
so beautiful,
like an angel in disguise.

Rustig trippelde de rode vos door het bos. Alles hier was rood oranje van kleur, dat kwam omdat het hier in Ferus altijd herfst was. Echt veel last had ze er niet van, hier was ze een rode vos dus viel ze bijna niet op. Alleen haar zwarte poten en het witte stipje op haar staart kon je zien. Abrupt stopte ze met lopen en spitste ze haar oren. Achter haar kraakte een paar blaadjes, aan het ritme te horen was het een konijn. Voorzichtig draaide ze zich om en keek in de richting van het geluid. Haar vermoede werd bevestigd, een mollig konijn zat vlak voor haar neus. Echter zou ze het in één sprong niet halen, ze moest nog wat dichterbij sluipen. Voetje voor voetje kwam ze dichter bij het konijn. Nog een paar stappen en ze zou het diertje tussen haar kaken kunnen klemmen. Echter werd haar jacht onderbroken door een luid krakende tak. Hier had ze zo'n hekel aan, iemand die haar prooi weg joeg. Luid zuchtte ze toen het konijn weg stoof, het beestje's voorsprong was te groot om het te kunnen pakken. Nog eens spitste ze haar oren, deze keer om het geen wat het konijn had weggejaagd te kunnen horen. Blijkbaar was het konijn in de richting van het geluid gerend. Nu ging ze het dier even confronteren met het feit dat ze geen prooi had. Zodra ze langs wat struiken was gelopen zag ze een zwart witte wolf staan. Hij was groter dan haar, en waarschijnlijk ook sterker. Maar zij was zeker veel sneller. "En bedankt hè, ik heb nu geen eten door jou, husky," gromde ze naar de wolf die een paar meter verderop stond.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySat Mar 01, 2014 9:20 pm

Zac was aan het jagen met Altha in zijn gedachten. Zij speelde het vals. Maar hij mocht zich nu niet opgeven voor iemand. Alhoewel zij beheerste hem. Als zij een stap deed deed hij die ook. Hij zuchtte diep en zijn bruine ogen stonden ernstig voor het eerst piekerde hij. Dit kon en mocht niet. Nee hij mocht zich niet kennen. Hij drukte de rare gedachtens weg en rende. Hij rook een konijn en rende erop af maar zag toen opeens een vos voor zich. Hij gromde en toen wist hij dat zij erachter ook zat aan die konijn. "Het spijt mij... Zijn stem klonk toch erg verleidelijk. Maar wat hij nu deed was even snel die konijn proberen te pakken wat lukte en hij bracht die naar haar. "Hier heb je je konijn, Btw ik ben Zac. Hij glimlachte een wolfelijke lach. Hij vond het leuk om nu even te kijken of die met andere kon flirten. Hij vond het juist leuk om andere ook goed te laten voelen. Dat kon niet anders hij was te leuk om niet een prijs te zijn. Althans zo dacht hij. Zijn bruine ogen straalde lief uit maar hij keek niet zo lief als dat die naar Altha keek.
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySat Mar 01, 2014 9:38 pm

"Het spijt mij..." was het eerste dat de wolf zei. De toon in zijn stem klonk verleidelijk, weer zo'n flirt... dacht ze. Snel draaide de wolf zich om en pakte het konijn handig, met het konijn in zijn bek kwam hij weer naar haar toelopen. "Hier heb je je konijn, Btw ik ben Zac," waren zijn woorden. "Humpf, alsof ik m'n eigen eten niet kan vangen. Eet jij dat maar lekker zelf op, husky." Zei ze op een uitdagende toon terug. Het enige wat ze kon doen was of verder jagen of ronddwalen. Daar had ze echter geen van beide zin in, dus speelde ze het spelletje van de wolf maar even mee. Soepel stond ze op en liep een paar passen weg van de wolf, waarna ze zich weer omdraaide en deze wat verleidelijk aan keek. Haar blik drong door in de ogen van de wolf. "Is er iets, husky?" Vroeg ze nu aan de wolf. Husky was haar bijnaam voor hem. De vacht van de wolf leek namelijk redelijk veel op die van een husky, zwart met wit. Even keek ze omhoog, terwijl ze haar pluizige staart rond haar voorpoten sloeg. Al snel keek ze weer naar de wolf die nog steeds voor haar zat. Haar blik stond vriendelijk, en ook wat verleidelijk. Het was dat ze zich verveelde, anders zou ze dit zeker nooit doen.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySat Mar 01, 2014 10:07 pm

Zac Haalde zijn schouders op en begon te eten. Hij vond het niks dat ze hem husky noemde. Het was of blondie allen mocht zij dat niet zeggen. Hij keek haar aan "Ik heet Zac en geen husky en er is niks hoor. Alsof hij aan haar zou vertellen dat Altha in zijn gedachten zat. Hij at rustig het konijn op. "En honden zijn lief en knuffelig ik weet niet hoor dus ik zou het maar als een compliment aannemen. Hij had de spieren die elke vrouw wel mooi vond maar het boeide hem vrijweinig. Hij rekte even uit en werd een mens. Zijn blonde haren voor zijn gezicht. Hij keek schuin haar aan. Ze had geen zin in de gezeur met haar. Dit kon wel eens verkeerd uit pakken. "Nou komt er nog een naam uit je of moet ik iedereen hier in de omgevening om zo mooie meisje haar naam te krijgen?" Hij grinnikte zacht even maar dacht nog steeds aan Altha kon zij wat hieraan veranderen de vos voor zijn neus? Hij keek naar aan Haar blauwe ogen stonden verleidelijk aardig. Hij vroeg zich af waarom op deze manier hij vond het leuk als Altha het deed maar wanneer deze vrouw het deed was het niks
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySun Mar 02, 2014 11:23 am

"En honden zijn lief en knuffelig ik weet niet hoor dus ik zou het maar als een compliment aannemen," was zijn antwoord op haar husky genoem. Kort sloot ze haar ogen en schudde licht met haar hoofd op en neer. Toen ze haar ogen weer opende veranderde de wolf in een jongen. Zijn blonde haar hing voor zijn gezicht en hij keek haar schuin aan. De rode vos ging op haar achterpoten staan en veranderde langzaam in haar menselijke vorm. "Oké enough joking around," begon ze terwijl ze wat van haar witte haar voor haar gezicht weg veegde. "Ik ben Skye," vertelde ze hem terwijl ze haar armen hoog boven haar hoofd uitstak. Kort rekte ze zich uit, waarna ze even met haar handen over haar ogen wreef. Deze jongen was anders, hij was niet iemand die zomaar met iedereen flirte. Anders had hij al lang toe gebeten. Haar blauwe ogen gleden snel over het lichaam van Zac, lelijk was hij niet. Maar haar type was hij al helemaal niet. "Dus verder nog iets wat je me wil vertellen..." even stopte ze met praten. "Zac?" ze had besloten om hem toch maar Zac te noemen. In zijn menselijke vorm leek hij niet meer op een husky dus was hem zo noemen geen punt meer.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySun Mar 02, 2014 12:00 pm

Zac keek haar aan. Als je geen leukigheidtjes maakt in het leven leef je niet. Zei die. Zijn stem klonk ernstig. Zijn bruine ogen keken naar haar blauwe. "Nou aangenaam Skye. Nog een person die ik hier ken. Hij glimlachte even gemeent. Hij had het wel nodig. Hij was eerst als minstreel begonnen maar maakte geen kans meer hierop. Hij had nog wel zijn gitaar bij zich. "Ja weet je wat er hier te doen valt? Ik ben niet zo bekend hier in Asenia... Ik kom uit nederland. Hij glimlachte weer even. Hij zag dat ze hem bekeek. Hij keek ook even naar zichzelf. Hij had geen vlekken op zijn kleding. Hij was daar nogal mee bezig. Hij moest er mooi uit zien. Dat was hij altijd. Hij glimachte weer. "Nou officieel ben ik een minstreel. Maar ik zocht nieuwe werk hier. Nederland houdt niet van muziek...
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySun Mar 02, 2014 12:41 pm

"Nou aangenaam Skye. Nog een persoon die ik hier ken," zei hij haar met een deze keer gemeende glimlach. "Ja weet je wat er hier te doen valt? Ik ben niet zo bekend hier in Asenia... Ik kom uit Nederland," ging hij verder. Nederland... Skye was had daar nog een tijdje gewoond. Het was wel een redelijk land, niet te warm maar soms wel wat koud. Echter was het nergens zo koud was waar zij vandaan kwam. Toen ze hem bekeek zag ze dat hij zichzelf nu ook bekeek. Kort vroeg ze zich af waarom. "Nou officieel ben ik een minstreel. Maar ik zocht nieuwe werk hier. Nederland houdt niet van muziek..." Ging de jongen weer verder. Een minstreel was een zanger die meestal ook gitaar speelde. "Tja.. ik heb ook een tijdje in Nederland gewoond. Het is niet dat Nederlanders niet van muziek houden, het is eerder dat ze het gewoon niet goed kunnen maken." Vertelde ze aan hem. Waarschijnlijk zou hij het beter weten aangezien hij er zelf vandaan kwam en zij er maar een korte tijd had gewoond. "Ik zing ook en speel bas gitaar, alleen dat tweede valt in Asenia niet heel erg mee. Speel anders eens wat, het is hier anders toch zo stil," zei ze tegen hem. Het spelletje was voorlopig over dat was duidelijk. Maar een beetje muziek kon nooit geen kwaad.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySun Mar 02, 2014 1:46 pm

Zac keek haar aan. Ach het kon geen kwaad. Hij pakte zijn gitaar. Hij had veel liederen gemaakt om te kunnen spelen dus dit zou wel lukken. Hij keek even naar haar en begon even te spelen. Hij wist even niet welke nummer. Maar langzaam begon het weer. Hij speelde zacht
Spoiler:
Hij keek haar aan met een kleine glimlach terwijl die speelde. Langzaam terwijl zijn lied verdween in een zacht eind keek die weer  normal. Hij zuchtte diep en legde zijn gitaar weer op zijn rug. Hij dacht aan Altha even maar drukte die gedachten weg en zuchte diep "Nou das een nummer die ik vroeger heb geschreven
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySun Mar 02, 2014 8:35 pm

Zac pakte zijn gitaar en begon een nummer te spelen. Het klonk best goed vond Skye, de tekst was redelijk pakkend en zijn gitaarspel was vrijwel vlekkeloos. Tijdens het spelen keek hij haar glimlachend aan. Na het liedje bond hij zijn gitaar op zijn rug en slaakte een diepe zucht. "Nou das een nummer die ik vroeger heb geschreven," vertelde hij haar. "Kun je nog eens iets spelen, dit keer zonder tekst?" Vroeg ze aan hem. Hij had zijn gitaar al wel weer op zijn rug gebonden, maar vragen kon geen kwaad. Zijn gitaarspel was goed, en het ritme was ook fijn. Hier op kon ze waarschijnlijk wel een stukje tekst plakken om te zingen. Ze wist prima van zichzelf dat ze goed kon zingen, dit had ze al ook al regelmatig van andere moeten aanhoren. Eén keer, al wel een tijdje geleden bleef iemand bijna één uur praten over haar zingen. Op dat moment had ze erg de neiging gehad om dit persoon even snel af te maken voor wat rust. Maar dat had ze niet gedaan, het zou alleen maar problemen met zich meebrengen. Die keer was ze gewoon omgedraaid en weggelopen zonder ook maar één woord te zeggen. Kort nam ze in haar hoofd door wat ze zou gaan zingen. Al snel had ze wat gekozen, nu moest ze alleen nog wachten of hij zijn gitaar weer zou pakken of niet.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyMon Mar 03, 2014 3:16 pm

Zac keek haar aan. Ze zat er zonder emoties. Hij knikte langzaam en haalde zijn gitaar weer bij en begon even een deuntje te spelen. Hij keek haar aan. Zacht floten de vogels mee met zijn spel. En de wind speelde met hun haren. Hij keek toen naar de hemel de zon klom verder op de lucht en de zon maakte het gebied weer warm. De eiken bomen dat naast hun stonden begon weer bladeren erop te krijgen. Hij vond deze tijd echt mooi. Langzaam kwamen er baby diertjes rondlopend. Hij grinnikte toen die een konijntje zag met een baby ernaast. Hij begon verder met zijn gitaarspel. Zijn pijl en boog stond naast hem terwijl zijn blauwe broek langzaam bij zijn knee rood begon te worden. Hij bloedde vanwege een aanval dat die had net voordat die hier was. De wond was weer open maar hij negeerde het en speelde verder. Terwijl hij naar haar keek
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyThu Mar 06, 2014 12:10 pm

Zac knikte langzaam naar haar waarna hij zijn gitaar weer pakte en begon te spelen. Al snel begonnen er een aantal vogels met hem mee te fluiten. En niet veel langer daarna kwamen er ook een aantal kleine dieren aangelopen. Al snel had Skye een tekst in haar hoofd die ze op dit stukje muziek kon zingen.
Skye sings:
Haar gezang klonk zuiver en oprecht. In haar ogen had ze een bepaalde sparkeling. Deze had ze altijd in haar ogen als ze aan het zingen was. Waarom dat zo was wist ze niet. Zodra hij klaar was met spelen stopte ze ook met zingen. "Dit schreef ik ongeveer twee à drie jaar geleden, vertelde ze hem op een vriendelijke toon. Ze had echter nu pas door dat ze werden omsingeld door allerlei dieren. Waar waren die als ze aan het jagen was. Dan leek het wel alsof er geen een dier in de buurt was, en nu waren er ineens zo veel? "Geef mij je gitaar anders eens? Dan kan ik proberen om een liedje te spelen dat ik niet heel lang geleden heb geschreven?" vroeg ze vriendelijk aan hem. Toen ze naar zijn gitaar keek zag ze dat er een rode bloedplek op zijn broek zat. Skye was er vrijwel zeker van dat die er eerst nog niet zat. "Hey je bloed," zei ze kalmpjes. Om zich druk te gaan maken over hem zat er bij haar niet in. Gewoon rustig blijven was bijna altijd wel de beste oplossing.

OOC: Just like a Fairytail... baby diertjes XD & sorry voor de flutheid...
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySat Mar 08, 2014 9:07 pm

Zac keek haar aan. Haar stem was mooi. Maar hij dacht niet zo zeer na daarover. Hij keek en luisterde naar haar. Maar dat hij bloedde had hij laat door. Hij glimlachte het weg. "Het is niks. Oud wond, Allen als ik me druk maak springt die open Hij gaf haar zijn gitaar enig zins met tegen zin. Omdat het de enige was dat die nog had uit zijn jeugd. Hij keek haar aan en wachtte erop dat ze zou zingen. Maar in zijn hoofd zat Altha. Hij zuchtte diep en ging liggen op het gras. En luisterde naar de omgeving. De wind suizde zacht over hun heen. Hij glimlachte even ervan. Maar wat hem deed lachen was het terugdenken aan de kus van Altha... De zacht lippen van Altha
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySun Mar 16, 2014 9:08 pm

"Het is niks. Oud wond, Allen als ik me druk maak springt die open" antwoorde hij met een vriendelijke glimlach. Ach wat, het is niet mijn knie bedacht Skye zich. Duidelijk met tegenzin gaf Zac zijn gitaar aan haar. Dankbaar pakte ze hem aan en ging zitten, dat maakte spelen een stukje makkelijker. Kort dacht ze na, het was al weer een tijdje geleden dat ze gitaar had gespeeld. En de tijd dat ze acoustische gitaar had gespeeld, dat moest zeker een half jaar geleden zijn geweest. Vlak voordat ze wilde beginnen met spelen kwam er een luide zucht van zijn kant. Even keek ze weer op en zag dat hij in het gras was gaan liggen. Al snel keek ze weer terug naar de gitaar en sloeg het eerste acoord aan. Een paar andere acoorden volgde, niet allemaal even correct echter. Toen ze bij het juiste stukje gitaar spel aankwam begon ze te zingen.
Skye zingt:
Toen ze klaar was met zingen speelde ze nog kort even door. Zodra ze klaar was keek ze weer naar Zac. "Het was al best een tijdje geleden dat ik acoustise gitaar heb gespeeld dus waarschijnlijk klonk het niet heel geweldig. Het liedje heb ik een paar dagen geleden geschreven," vertelde ze aan hem. Vriendelijk lachte ze naar hem, hij was best aardig. Ook al was hun eerste ontmoeting niet geweldig begonnen. Ze raakte alleen maar verwarder toen ze terug dacht aan een paar minuten geleden.

OOC: Het is een stukje van een liedje dat ik zelf heb geschreven.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyThu Mar 20, 2014 9:02 pm

Zac die luisterde naar haar gezang en gespeel. Langzaam sloot hij zijn ogen. De wing ging liggen en de nacht kroop langzaam de hemel op. De vogels floten niet meer. Hij genoot van de rust en muziek een mooi stem had ze zeker. Maar ja daar lette hij niet meer zoveel op hij flirte met Altha. Maar hij keek weer haar aan. De berkenbomen die eerst wit waren kregen door de schemering nu een donker grijze tint terwijl de rest al zwart was. Tussen de bladeren kon je de licht van de maan zien. Die op de grond net een schouwspel leek. Terwijl zij door speelde dacht hij even na. Hij kon gaan flirten met deze meisje maar had dat voor zin? Kon hij het nog ookal vond die Altha best mooi? Ach ja kon t altijd proberen dacht hij dus langzaam keek die naar haar zijn ogen stonden echt verleidelijk maar dat kon hij doen zonder dat hij het door had. Zijn blond haar kon je geen eens meer blond noemen want het had ook een grijs wit tint nu door de maan die ermee speelde. Terwijl de nacht verder scheen toen stopte haar lied. Hij keek het meisje aan met een glimlach. "Het was al best een tijdje geleden dat ik acoustise gitaar heb gespeeld dus waarschijnlijk klonk het niet heel geweldig. Het liedje heb ik een paar dagen geleden geschreven," Hij grinnikte " Het was echt mooi bijna net zo mooi als jouw... Hij glimlachte nu erg lief zijn witte tanden waren nu echt wit in de maanlicht en haar haar ook... Hij halde een pluk uit haar gezicht en deed die achter haar oor
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyMon Mar 24, 2014 8:06 pm

Zac grinnikte waarna hij zei; "Het was echt mooi bijna net zo mooi als jouw." waarna hij vriendelijk lachte en een lok haar achter zijn oor deed. De dieren waren ondertussen allemaal verdwenen en de heldere dag lucht was in een prachtige sterren deken veranderd. Het maanlicht maakte haar haar nog witter ogen dan dat het al was. Iets dat haar wel opviel was het feit dat hij daar nog nooit wat over had gezegd. Vaak was het een van de eerste dingen waar mensen tegen haar over begonnen. Veel vroegen waarom ze het wit had geverfd, dit was echter de domste vraag die je haar ooit kon stellen. Dit kwam omdat haar haar van nature wit was, waarom wist ze zelf ook niet. Een vlaag ijskoude wind blies een paar lokken haar naar achter. Hierdoor werd het litteken in haar nek zichtbaar. Aan dit litteken had ze zeker geen fijne herineringen. Het stamde namelijk af van haar eerste relatie die niet bepaalt geweldig was geeïndigd. Door dat einde had ze ook het litteken in haar nek. Al snel deed ze haar haar weer voor het litteken.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyFri Apr 04, 2014 9:40 pm

Zac keek haar aan. Hij zag de verbazing in haar ogen. Vast had ze nooit gehoort hoe mooi ze was maar hij zei dit niet. Hij glimlachte zacht en zag de litteken. Toen hij die zag was die best geschrokken hij keek haar aan "Wie heeft dit bij je gedaan skye?"Vroeg die nu. Hij was bloedserieus. Hij was nu bijna woedend. Wie durfte een vrouw pijn te doen. Die man had geen lef. Hij stond op en begon te ijsberen. "LAF dat is het die mensen snappen niet hoe stom ze zijn. ECHT bliksem zo stom van hun ik ben het echt zat. hoe durven mensen... Hij was echt boos maar weerhield zichzelf om de woedde echt te laten showen dat die van binnen kookte. hij keek haar aan "Wie heeft dit gedaan ik zal die laten BOETEN
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySat Apr 05, 2014 4:36 pm

Blijkbaar had Zac haar litteken gezien. "Wie heeft dit bij je gedaan Skye?" vroeg hij daarom ook. Waarna hij opstond en begon te ijsberen, wat Skye eerlijk gezegd nog best grappig vond. "LAF dat is het die mensen snappen niet hoe stom ze zijn. ECHT bliksem zo stom van hun ik ben het echt zat. Hoe durven mensen..." begon hij al snel met een boze toon te zeggen. Een klein half verborgen lachje verscheen op Skye's gezicht. Best grappig dat hij geïrriteerd raakte aan het feit dat zij een litteken in haar nek had. Al snel keek hij haar weer aan. "Wie heeft dit gedaan ik zal die laten BOETEN" zei hij vervolgens. Het woord boeten sprak hij zodanig hard uit dat een aantal vogels alle kanten op vlogen. "Hey hey hey! Dat zijn mijn problemen, niet de jouwe. Begrepen?!" zei ze nu ook zodanig hard dat er nog een paar vogels opvlogen. Even keek ze met haar ijsblauwe ogen in het rond of er echt niemand in de buurt was waarna ze ook opstond. Meteen ging ze recht voor hem staan, met maar een centimeter of vijftien tussen hun gezichten in. "Lang verhaal, waar jij niets mee te maken hebt." zei ze met een vreselijk serieuze blik. Meteen draaide ze zich weer op waardoor per ongeluk wat van haar haar in zijn gezicht belande. Skye ging met haar rug tegen een boom een stukje verderop staan en zakte door haar knieën. Nu zat ze op de grond, met haar hoofd naar de lucht gericht, tegen de boom aan. Een luide zucht verliet haar mond, hier moet hij zich niet mee bemoeien.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptySun Apr 06, 2014 5:32 pm

Zac die keek haar aan. Hij zag haar serieus kijken. Hij zuchtte diep "Je zoekt het dan maar uit ik wou HELPEN... Hij keek haar nu vals aan. Hij deed verdorie zijn best om vrienden te worden maar ja dan niet. Hij zuchtte diep om zijn woede in te houden en draaide weg van haar. "Dit is een laatste keer dat ik vriendschap probeer te sluiten met iemand... Zei die Hij werd zijn wederhelft en keek nog een keer om naar haar. En blafte. Terwijl hij dat deed rende hij weg. Van haar om ergens rustig te zitten. Zijn woede kon daar uitgeraast worden hij gromde en draaide om ijsberend. Alles zat tegen en werd t echt zat. Hij gaf t op. Hij had gewoon geen zin hier in. Altha was weg en hij werd langzaam allen gelaten. Dus hij was t goed zat. Hij ramde vol op tegen een boom aan met zijn kop en bloedde erg uit zijn kop en viel bewusteloos neer
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyWed Apr 16, 2014 8:11 pm

"Je zoekt het dan maar uit ik wou HELPEN..." zei hij tegen haar. Aan de manier waarop hij het uitsprak kon Skye merken dat ze hem iets wat had gekwetst. Dat zou dan niet de eerste keer zijn dat dát gebeurde. "Dit is een laatste keer dat ik vriendschap probeer te sluiten met iemand..." sprak Zac toen hij zich omdraaide. Hierna veranderde hij in zijn wederhelft. De wolf keek haar aan en blafte waarna deze weg ging. Dit was voor haar meestal het einde van een gesprek, nee vriendelijk praten kon ze niet heel goed. Toen hij eenmaal uit het zicht was verdwenen slaakte Skye een zucht en ging tegen een boom aan zitten. Ze zat daar een beetje voor zich uit te staren ongeveer een minuut of vijf. Skye veranderde weer in haar wederhelft, en ging maar weer verder met jagen. Omdat het nacht was, was haar wederhelft nu een zilver vos. Na een tijdje rondlopen zonder ook maar enig succes zag ze een gestalte liggen bij een boom. Voorzichtig sloop ze er naar toe en herkende de gestalte, wat een wolf bleek te zijn, van eerder. Voorzichtig liep ze een paar rondjes om hem heen, om te kijken waarom hij hier zo lag. Al snel merkte ze dat zijn kop bloedde, ook zat er wat bloed op de boom waar hij bij lag. In een drafje liep ze naar een dicht bijzijnde rivier. Hier veranderde ze weer terug in een mens en vulde haar veldfles met vers water. Met een volle veldfles rende ze weer terug naar de wolf die nog bij de boom lag. Voorzichtig rolde ze hem zo dat de wond niet meer op de grond lag. Een klein piepgeluid werd veroorzaakt door de stroeve dop van de veldfles. Het koude water liet Skye over de wond van de wolf lopen om het schoon te maken. Ze was nu eenmaal tempelier en dus eigenlijk wel door god gedwongen om gewonde te helpen.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyFri Apr 25, 2014 8:33 pm

Zac was echt plat toen hij wakker werd zag Hij Skye boven zich hangen. Hij keek haar aan. "Hoezo kwam je me helpen? Je mocht me toch niet. Hij keek haar aan vol spijt en pijn hij had een hersenschudding wat best raar was want veel denken deed die toch niet. Maar ja. De nach was bewolkt en zacht begon het te druppelen het was ook zo perfect. Hij zuchtte diep en deed een hand naar zijn hoofd. "Zo nou even dat gedaan Hij schudde met zijn hoofd even en zuchtte diep. Hij moest terug naar zijn groep maar had daar geen zin in. Er was toch niemand bijzonder meer Altha was al weg. Hij keek nu met een traan in zijn oog maar herstelde zich heel snel en keek Skye weer aan
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyTue May 06, 2014 8:13 pm

Een paar ijskoude regendruppels vielen in haar nek. Kort huiverde ze waarna ze weer verder ging met het water. Langzaam opende de jongen onder haar zijn bruine ogen. Vragend keek hij haar aan waarna hij begon te praten. "Hoezo kwam je me helpen? Je mocht me toch niet." zei hij eerst. Een luide zucht van zijn kant waarna hij met zijn hand naar zijn hoofd ging. Logisch ook, eerst even de schade checken. "Zo nou even dat gedaan." zei hij vervolgens. Skye merkte dat zijn ogen licht begonnen te glinsteren. Hij zou toch niet gaan huilen? Maar toen ze nog eens goed keek zag ze de glinstering niet meer. Ze had het zich vast verbeeld. Langzaam begon het harder te regenen. "Ik heb nooit gezegd dat ik je niet mocht. Ik zei alleen dat je je daar niet mee moet bemoeien. Dat is een zaak tussen mij en hem waar andere niets mee te maken hebben." antwoordde ze op zijn tweede vraag. Op de eerste gaf ze maar geen antwoord. Het is mijn werk zou toch vreselijk dom klinken. En waarschijnlijk wist hij wel dat ze een tempelier was. Ze was nu eenmaal de deputy en dus de op één na bekendste. Ondertussen kwam het met pijpenstelen de lucht uit. Rustig stak ze haar hand naar hem uit om hem overeind te helpen. "Kom we moeten gaan schuilen." stelde ze vriendelijk voor. Ze waren beide ondertussen al helemaal doorweekt, daar was het niet voor nodig. Maar om geen kou te vatten zouden ze toch ergens moeten schuilen.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyWed Jun 04, 2014 4:52 pm

( Ik moet opwarmen weer hoor met rpgen)

Zac keek Skye aan. En veegde een pluk haar naar achter. En zuchtte diep. "Dat is goed" Hij werd zijn wederhelft hij had nog bloed op zijn witte vacht. Toen scooped hij haar omhoog. Zijn witte vacht was duidelijk nat. Hij was doorweekt maar het belangerijkste was haar binnen ergens krijgen. Zijn ogen scande de omgevening. Hij zag niks om te schuilen. Maar hij gaf niet op. De dag was nog net begonnen en de regen werd harder. Hij begon te rennen terwijl hij luisterde naar het bos. Hij keek omhoog naar het meisje op zijn rug. Zijn bruine ogen bezorgt. Maar het bos stelde hem gerust het ergste was gebeurt en nu kon hij verder. Hij bleef zoeken en terwijl dat gebeurde keek haar aan. Ze had het koud dat zag die. Hij greep zijn jas met zijn tanden uit zijn tas. en gaf die aan haar. het was koeienleer. Het zou der drooghouden en warm. Hij blafte zacht een keer en knikte toen ze het aanhad. Hij ging verder. zijn stappen verder brengend. door het bos heen die doorweekt was. en nu de bladeren weer langzaam groen. alles had nu weer water. het was zo droog weer geweest. Zijn geren kon je nauwelijks horen zo stil het was. en zijn pad dat kon je bijna niet terug vinden in de regen. Maar wat hem deerde... was dat zij hem had geholpen. Dus toen hij een grot vond liep hij haar binnen en keek haar aan. Toen werd hij een mens waardoor zij in zijn armen lag. Hij keek haar aan met een glimlach en zette haar langzaam neer.


( Flut -.- maar ja inkomertje)
Zac

Zac

PROFIELMuntenteller : 7540
Aantal berichten : 63
Geboortedatum : 1996-06-27
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Wolf (Emmett)

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} EmptyFri Jun 20, 2014 6:53 pm

"Dat is goed" antwoordde Zac waarna hij vrijwel meteen weer in zijn wederhelft veranderen. Skye schrok er een beetje van dat hij haar omhoog scoopte. Ze zat boven op zijn rug en keek hem een beetje verward aan. Maar zijn ogen stonden gerust stellend, ze zou afwachten waar hij haar heen ging brengen. Een rilling trok over haar rug, blijkbaar had de wolf dit ook door. Hij stopte en trok een leren jas uit zijn tas. Deze reikte hij haar aan, dankbaar pakte ze de jas aan en trok deze vlug aan. De wolf blafte zachtjes en ging weer verder. De regen maakte Skye's witte haar in draadjes langs haar gezicht hangen. Het voelde erg klef en plakkerig aan, net als de vacht van de wolf overerigens. Niet veel later kwamen ze aan bij een grot, de wolf droeg haar naar binnen. Hij veranderde eenmaal binnen weer in zijn menselijke vorm. Hier door hield hij haar in zijn armen, een stukje boven de grond. Dat was nou niet echt iets dat ze heel fijn vond, zo boven de grond hangen was niets voor haar. Langzaam, wat van haar wel wat sneller mocht, zette hij haar weer met beide voeten op de grond. "Dankje" bedankte ze hem met een klein glimlachje.

OOC: Als nog beter dan het mijne...
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7940
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: You'll never know who I realy am {& Zac} You'll never know who I realy am {& Zac} Empty

Sponsored content



PROFIEL
RPG SHEET

You'll never know who I realy am {& Zac} Empty
Back to top Go down

You'll never know who I realy am {& Zac}

View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 1
Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Asenia :: 
» Februari event
 :: Event Archief
-
Jump to: