|
|
Message | Author |
---|
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 1:18 pm | |
| Ik denk dat apprentice de kinderen zijn. Dus tot 18 jaar? Idonno hehe.
|
| DyaniModerator
PROFIELAantal berichten : 512
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 15 jaarGeloofsbelijdenis: HuurmoodenaarsKeuze dier: Aurora || Wolf |
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 1:52 pm | |
| Idd heb niet bepaald een leeftijd voor app's xD laat me zeggen dat deze vanaf 12 tot 17-18 zijn en van 18-19 jaar, dus de adolescenten eig, de warriors en deputy's en leiders zijn ??
Btw, ik had al een geschied voor A' (jah haar naam begint dus met A xD) dat de zussen vroeger eig bij een arme civilian fam woonden, en dat hun ouders niet meer voor hen konden zorgen, en hen dus bij de melkzuil afzetten, da's een plaats die in de middeleeuwen was waar mensen hun gewoon konden meepakken, zo kwamen er veel arme kinderen in het crimineel of slaaf milieu terecht. Ik had zelf gedacht dat A' zou meegepakt worden door templars, en dat ze hun slaaf zou worden, en zo, door jarenlang daar te werken de eigenschappen van de templars ging oppakken, en zelf eig een soort van templar zou worden, maar dat hun meester(s) dit niet wilden en haar daar dus ook voor straften... Zo zou ze dus eig gewoon een civilian zijn, met eigenschappen vd templars...
Wow beetje grote uitleg xD |
| AmariBeheerder
PROFIELMuntenteller : 9289 Aantal berichten : 1685 Geboortedatum : 1996-11-28 Leeftijd : 27
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 20Geloofsbelijdenis: ClansKeuze dier: Kat {Indi} |
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:20 pm | |
| Hahaha, ik vind die eigenlijk wel goed! Misschien dat de mijne dan is ontsnapt van haar 'eigenaaren' ofzo en een soort van is gaan rond dwalen? |
| SkyeBeheerder/deputy
PROFIELMuntenteller : 8272 Aantal berichten : 733
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 20Geloofsbelijdenis: TempeliersKeuze dier: Vos |
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:21 pm | |
| |
| DyaniModerator
PROFIELMuntenteller : 8068 Aantal berichten : 512
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 15 jaarGeloofsbelijdenis: HuurmoodenaarsKeuze dier: Aurora || Wolf |
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:28 pm | |
| Ummm... like: Mijn personage hoor een paar assesijnen praten over de ontvoering van Dyani en die herkent haar zus(je?) uit de verhalen van de assesijnen. Dus besluit ze om haar zus(je?) te gaan redden, dit gaat ze dan ook doen. Daar zal ze haar andere zus(je) tegenkomen die voor de tempelieren werkt. In eerste instantie herkennen ze elkaar niet maar naar een tijdje wel. Mijn personage en Dyani weten te ontsnappen, en wat er met het andere zusje gebeurt beslist Amari. Zo iets dan toch? |
| SkyeBeheerder/deputy
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 20Geloofsbelijdenis: TempeliersKeuze dier: Vos |
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:34 pm | |
| Jaah leuk! Ik vind t wel leuk als Dyani dan jonger is. |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:40 pm | |
| Ik zat te denken aan 16 voor de mijne, want ik wil graag een apprentice en zo is ze toch ouder dan Dyani + 1 jaar verschil kan gwn dus dan blijft de vraag: Hoe oud is die van Amari? |
| SkyeBeheerder/deputy
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:41 pm | |
| Vind ik goed. Dan wachten op Amari ja |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:42 pm | |
| Ik ga plaatjes zoeken en misschien al setje maken! |
| SkyeBeheerder/deputy
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:49 pm | |
| Yaaay!
Omg omg omg. Me ma heeft kaartjes voor One Direction in Juni!! Aaaaaaaaah!! |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:50 pm | |
| Hahahaha, gemeen nu wil ik meeee!!!!! VERSTOP ME IN JE TAS PLEASE! |
| SkyeBeheerder/deputy
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 2:57 pm | |
| Mwuahahahaha. Ik ga lekker en jij nieet nanananananaa!
Nee sorry. Geheh. Arme jij |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:12 pm | |
| Gosh 1D, sorry maar ik heb echt een hekel aan hen ;s En blijkbaar heb ik het ook niet meer zo voor Justin Bieber, weet niet echt waarom...
Anyhow, ik dacht zelf voor A' een leeftijd van 15.6 ofzo ?? tussen de twee leeftijden in xD ik wil haar nl. niet te oud. Ik had zelf het idee dat door jaren lang bij de templars te werken, A' haar zussen niet onmiddellijk meer herkent, en er een hekel aan heeft gekregen, lekker spannend, en dat jullie beide dan evt. haar proberen te laten inzien dat ze familie zijn, maar A het nog steeds niet gelooft, en dat ze één van hen aanvalt en daarna wegrent ?? Je moet weten dat haar meester(s) erg streng (voor 'der) zijn en dit haar karakter helemaal veranderd wat daarna gebeurt zien we wel zou ik zeggen |
| AmariBeheerder
PROFIELMuntenteller : 9289 Aantal berichten : 1685 Geboortedatum : 1996-11-28 Leeftijd : 27
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 20Geloofsbelijdenis: ClansKeuze dier: Kat {Indi} |
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:18 pm | |
| Dan kan dat jou persoon Dyani moet aanvallen, aangezien ze toch nog vast zit bij de templars. Als Dyani dan weer mens word kunnen ze elkaar miss herkennen. En dan kan de derde zus erbij komen en Dyani bevrijden ofzo...? |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:25 pm | |
| Just fine for me! Maar als die ene zus de andere probeert aan te vallen kan de mijne anders op dat moment er tussen springen en het lekker nog verwarrender maken. Omdat ze elkaar allemaal in eerste instantie niet herkennen of zo iets?
Ik kan geen mooie plaatjes vinden van een meisje met zwart haar... Is een andere haarkleur ook goed? |
| SkyeBeheerder/deputy
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:30 pm | |
| Dyani heeft bruin haar xD. Maar t mag anders hoor haha.
|
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:31 pm | |
| ça me égale xD Je kunt het haar nog steeds kleuren met picmonkey of dergelijke ?? Maar dat is echt kl*te werk xD
Zop zop ff es een ip adres via skype gaan opzoeken xd ik leer weer bij ;p |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:38 pm | |
| Ja dat kan maar is echt een rot werk idd... Ik kreeg dit de vorige keer: - Voor:
- Na:
Dus kan niet echt zeggen dat het me zo goed lukt... |
| SkyeBeheerder/deputy
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:40 pm | |
| Idd het is niet zo goed om dingen mee in te kleuren ;s
Ik ben maar es een setje maken, dan douchen en daarna m'n strijk doen... |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 3:46 pm | |
| Iem die een msn account heeft en me een plezier wil doen ? I just need it ;s |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 4:02 pm | |
| Ik heb wel een live account voor je |
| LexiModerator/deputy
PROFIELMuntenteller : 8676 Aantal berichten : 419 Geboortedatum : 1996-06-27 Leeftijd : 28
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 18Geloofsbelijdenis: HuurmoodenaarsKeuze dier: Wolf |
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 4:30 pm | |
| Welke is dan het beste?: http://khongthe.com/wallpapers/people/pretty-girl-230210.jpg http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/79331621.jpg http://ak1.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/62313981.jpg http://ak1.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/12522339.jpg http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/m/tid/72713612.jpg
Of mag Emily Nereng (blond)?: http://ak1.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/63299392.jpg |
| SkyeBeheerder/deputy
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 4:37 pm | |
| Laatste 3 Lexi, skype nu! |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 4:38 pm | |
| Skye;; heb trouwens een gif osje voor je bewerkt c: zeg maar dat ik zelf geen gifjes kan maken, en ik alleen het randje en de naam gedaan heb Edit bericht strx wel ;p |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 4:39 pm | |
| Hahaha je bent nu maar een heel klein beetje bazig bezig hoor Amari
EDIT: I WANNA SEE IT AMARIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! #NeeIkBenHelemaalNietHyperHoor |
| SkyeBeheerder/deputy
| |
Subject: Re: Chattopic Sat Mar 01, 2014 4:48 pm | |
| ^^ En lexi begrijpt me wel hoor als ik zo doe xD het is voor de grap tenslotte eh xp |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic | |
| |
| Sponsored content
|
| |
|