|
|
Message | Author |
---|
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 8:38 pm | |
| haha. maar heb je een foto van dat vest??? i wanna seee!!! |
| DyaniModerator
PROFIELAantal berichten : 512
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 15 jaarGeloofsbelijdenis: HuurmoodenaarsKeuze dier: Aurora || Wolf |
| |
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 8:44 pm | |
| Hmm ik zal es kijken ^^ heb er eentje waarin ik hem aanheb, maar het is wel donker ;s En CoD is echt gaaf om naar te kijken, helaas is m'n broer niet zo aan AC spelen, maar dan kijk ik wel op yt eh xD Heb m'n broer enkele keren verslagen in MW3 dus daarom speel ik het het liefst, vooral omdat het de enige mappen waren waar ik ooit gespeeld had xD maar ben helaas maar een n00b ;x |
| Loka
PROFIELMuntenteller : 8621 Aantal berichten : 241 Geboortedatum : 1996-11-28 Leeftijd : 27
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 18Geloofsbelijdenis: TempeliersKeuze dier: Evana;; Witte leeuwin |
| |
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 8:45 pm | |
| Ik ben geen noobb opzich met die spellen ik speel meer LoL natuurlijk vandaar Katarina als ava |
| LexiModerator/deputy
PROFIELMuntenteller : 8676 Aantal berichten : 419 Geboortedatum : 1996-06-27 Leeftijd : 28
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 18Geloofsbelijdenis: HuurmoodenaarsKeuze dier: Wolf |
| |
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 8:48 pm | |
| Oh jah, ik zag in de link league of legends staan, dus ja, I knew it immediatly xD Dyani;; - je hoeft niet op de plaatjes te klikken, het leid je door naar de uploadsite :
En natuurlijk moet je de kap es zien, wat voor tekentje xD |
| Loka
PROFIELMuntenteller : 8621 Aantal berichten : 241 Geboortedatum : 1996-11-28 Leeftijd : 27
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 18Geloofsbelijdenis: TempeliersKeuze dier: Evana;; Witte leeuwin |
| |
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 9:28 pm | |
| Gaaaaaaaaf!!! Aawh mijn arme Dyani. Ik post morgen weer, zit nu op me mobiel xd |
| Sunset
PROFIELMuntenteller : 8549 Aantal berichten : 220 Geboortedatum : 1998-07-16 Leeftijd : 26
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 15 jaarGeloofsbelijdenis: ClansKeuze dier: Ila || Cheeta |
| |
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 9:33 pm | |
| Eheh xD Eh m'n stom mormeltje wil weer es niet naast me komen :/
Anyway, je neemt je tijd maar hoor ^^ Ik ga op zoek op google hoe en waar ik die films op m'n iPod kan afspelen ;s
|
| Loka
| |
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 9:36 pm | |
| Haha yeah. Morgen lekker kwart voor 12 uit |
| Sunset
PROFIELMuntenteller : 8549 Aantal berichten : 220 Geboortedatum : 1998-07-16 Leeftijd : 26
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 15 jaarGeloofsbelijdenis: ClansKeuze dier: Ila || Cheeta |
| |
Subject: Re: Chattopic Mon Jan 27, 2014 9:51 pm | |
| Ooh D; I want to cuz tomorrow I have 4 hours praktijk ;s
En m'n nek doet echt zo'n pijn :/ |
| Loka
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 1:14 pm | |
| I'm home! Ik ga nu posten! |
| DyaniModerator
PROFIELMuntenteller : 8068 Aantal berichten : 512
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 15 jaarGeloofsbelijdenis: HuurmoodenaarsKeuze dier: Aurora || Wolf |
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 1:29 pm | |
| Ik ben ook thuis ;p nou ja w8en totdat de apotheker open is eig. We komen juist van bij de dokter en ik mag like tot morgen thuis blijven v school wat betekent GEEN zwemmen morgen xD kzie het zo zitten ;p |
| AmariBeheerder
PROFIELMuntenteller : 9289 Aantal berichten : 1685 Geboortedatum : 1996-11-28 Leeftijd : 27
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 20Geloofsbelijdenis: ClansKeuze dier: Kat {Indi} |
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 1:34 pm | |
| Hahaha xd. Eeeen ik heb gepost |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 1:48 pm | |
| Yeah... Ff mn pillen nemen voor ik lees xD Mn rug en mn hoofd doen zo'n pijn -.- |
| AmariBeheerder
PROFIELMuntenteller : 9289 Aantal berichten : 1685 Geboortedatum : 1996-11-28 Leeftijd : 27
RPG SHEETKarakterkaartLeeftijd: 20Geloofsbelijdenis: ClansKeuze dier: Kat {Indi} |
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 1:50 pm | |
| Haha, ach je kan wel een actie postje maken nu . Tenminste, als je niet te erg pijn hebt Wat heb je dat je zo'n pijn hebt dan? |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 1:54 pm | |
| Uh eerst eten en mn andere pillen nemen :/ Heb een infectie op mn bovenste luchtwegen dus gelukkig geen griep c: En natuurlijk rugpijn van gisteren :/ je hebt wss mn bericht op dh al gelezen waarom xD Maar ben eten nu... Ga strx proberen te posten |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 1:58 pm | |
| aawh arme jij. Jaaah posten xd. Eetsmakelijk |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 2:04 pm | |
| Heb een stalker xD mn kat indi ;p
Eh ik wil die stomme pillen niet nemen :/ Ik wil posten... En meer leden ;p en een kudde op dh xD en en en... Een nieuw lief uiteraard ;s En een paard niet te vergeten ;s |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 2:10 pm | |
| Yeah je hebt mijn lijstje precies xd. Alleen ik heb al een kudde. Hmm, misschien moet ik daar ook weer iets mee gaan doen... Komt morgen wel... Ofzo |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 2:38 pm | |
| Hehe xD blijkbaar heb ik magische gaves om gedachten te lezen ;p Ik ga proberen te slapen, mn rug wil helaas niet meewerken :/ Posten zal voor later zijn... |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 2:44 pm | |
| Owwh jammer... Maar ja, ach xd. |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 3:00 pm | |
| Heh ik wil wel zeggen ik prbeer het wel eens maar heb er eig nu totaal geen zin voor ;s dus dan moet ik ook maar geen beloftes maken
Yeah mn stalker ligt op me xD |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 3:17 pm | |
| |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 3:26 pm | |
| Hmm ik ga od laptop what means posten xD zal ondertussen es wat setjes gaan maken ;p |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 3:32 pm | |
| Yaay . Omg oke dit moet ik nu even kwijt. Je kent me verder toch niet xd. Ik ben dus zegmaar op een vriend uit mijn klas... Maar we zijn vrienden... En hij heeft verkering met een meisje uit mijn klas en zij is ook mijn vriendin... En... Als zij merkt dat ik op hem ben dan weet ik niet hoe zij reageerd... Straks word ze boos ofzo... Omg waarom word ik altijd op de verkeerde mensen verlieft? Kan het nou nooit eens mákkelijk? |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 3:56 pm | |
| Als het een echte vriendin is dan weet je toch dat ze niet kwaad zal blijven heh ? Mss word ze zelf helemaal niet kwaad op je, maar snapt ze het juist wel. Je kan er toch ook niet aan doen aan die gevoelens ? Als het een echte vriendin is dan zal ze het (vroeg of laat) wel begrijpen hoor, als ze daarover kwaad blijft, dan heb ik maar één ding te zeggen, laat ze vallen... Het is mss wat brutaal gezegd dat laatste, maar mocht het zo zijn ben je beter af zonder zo'n vrienden. Mocht dit helemaal het geval niet zijn, dan as heb je een goede vriendin En ik ben flauw , wss van de warmte :/ |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 4:07 pm | |
| Hmm, daar heb je wel een goed punt... Maar het gaat niet echt goed tussen die twee. En ik wil dan niet dat het uit gaat omdat ik op die jongen ben ofzo. Want dat meisje is dus snel jaloers als die jongen iets doet bij anderen. Maar ik ben dus bevriend met hem en hij plaagt me ook gewoon, en ik hem ook. Maar dan hoor ik soms van anderen dat zij dat dus niet leuk vind... Maar de hele klas heeft zo iets van, die relatie gaat niet lang meer duren. Ach ja. |
| DyaniModerator
| |
Subject: Re: Chattopic Tue Jan 28, 2014 4:20 pm | |
| Hmm aan jaloersheid kun je natuurlijk niets doen heh, maar probeer mss es met haar te praten ? Als dit fout afloopt weet je tenminste waar je staat eh. Ik zeg maar ik ken zoveel mensen die op mij jaloers zijn, en sommigen laten dit duidelijk merken, maar ik heb er gewoon mee leren te leven... Het is natuurlijk niet fijn, maar een goede babbel kan wonderen doen hoor |
| AmariBeheerder
| |
Subject: Re: Chattopic | |
| |
| Sponsored content
|
| |
|