Info
Het bedank topic



 

Share|

Het bedank topic

View previous topic View next topic Go down
MessageAuthor
PostSubject: Het bedank topic Het bedank topic EmptyMon Feb 03, 2014 7:06 pm

Heb je iemand die je zo graag hebt, en wil je die persoon dat heel graag laten weten? Of durf je het misschien niet man tegen man te zeggen? Hier in dit topic kun je het gerust kwijt.


Om maar te beginnen:
---------------------

M'n maatje, m'n aller bestie, ik had het je al eerder vertelt, maar vandaag wil ik dit ook echt aan je kwijt, dat dankzij jou vriendschap, jou positivisme, jou alles, kortom, dat dankzij jij helemaal ik weer ben wie ik hoor te zijn. Wie ik eigenlijk hoop, en wil(de) zijn. Ik ben je zo dankbaar dat we elkaar ontmoet hebben, dat het zelfs mogelijk was om m'n ouders zo ver te krijgen dat ik je mocht komen bezoeken. Ik kan me geen betere vriend en toeverlaat wensen, en ik meen het uit het diepste van mijn hart als ik zeg dat je een bovenste beste vriendin en admin bent. Ook al hebben we niet eens zoveel contact meer met elkaar, ik weet dat ik op je kan rekenen en ook altijd andersom. Ik mis ook onze 'little talks' op skype, samen met Olga, en de rest van onze vrienden, maar behalve dat, zal ik de trouw in jou nooit verwaarlozen, en dat we nog lang en gelukkig vrienden met elkaar mogen blijven.
Ik mis je gekheid, m'n maatje Bo
Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8271
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Het bedank topic Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down

Het bedank topic

View previous topic View next topic Back to top

Similar topics

-
» Het widget topic» Lucht je hart topic» Account adopting: Topic
Page 1 of 1
Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Asenia :: 
» Outline
 :: » Chat :: » Chathoek
-
Jump to: