Info
Sounds it off



 

Share|

Sounds it off

View previous topic View next topic Go down
MessageAuthor
PostSubject: Sounds it off Sounds it off EmptyThu Jul 10, 2014 11:42 pm

Eerste post voor Jason

Het was weer een hele tijd geleden dat ze hier gekomen was. De gevangene was ontsnapt en dat woog zwaar door. Vele kwade blikken kon ze niet mijden. Ze haatte het als mensen voor zo iets stoms kwaad konden zijn op haar. Ze mistte de warme woorden van Jason die haar altijd begreep. Hij was de enige waar ze echt zichzelf kon zijn. Dit stond ze bij anderen gewoonweg niet toe. Het was alsof ze een masker voor hen ophield. Zodat ze niet wisten hoe ze echt was. Hij was de enige echte die wist hoe ze was. De enige waar ze zichzelf bij kon zijn.

Het kamp was stil. Er was niemand, geen geluid op het geruis van het water en de wind na. Het voelde goed om hier te zijn. Het verzette haar zinnen en zo kon ze weer even nadenken. Maar van nadenken kwam niets in. Gebroken liet ze zich op haar knieën op de kiezelige grond vallen, hield haar gezicht in haar handen en begon te huilen. Tranen rolden van haar wangen op de grond. Ze vermengden zich met het heldere water van de rijstplantages. Ondanks de vermoeidheid die toesloeg sprong ze weer overeind waarna ze het zichzelf gemakkelijk maakte in een beschut hoekje van het kamp waar balen hooi voor genoeg warmte zorgden. Terwijl de tranen alsmaar bleven stromen sloten haar oogleden zich over haar ogen heen en begon te slapen.

Flutje~
Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8255
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Sounds it off Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 3:06 am

Jason accepteerde zijn verloofde voor wie ze was. Hij was blij met haar en zodra hij mensen hoordde oordelen over haar werd hij boos. en schreeuwde. Zijn woede was onbeheersbaar dan. maar hield zich altijd in. Vooral nu was die prikkelbaar hij was een vampier. en dit weekend had hij dorst maar hield zich in. Hij hield zich levend op een paar bewoners van de assassijnen. Zo doende hun getallen minder en tja lexi snapte het wel enig zins. Zij deed het ook bij de volk... Hij liep gestag door naar binnen toe en zag niemand. zijn teleurstelling was groot hij zocht haar. de reden van zijn bestaan. Loka. allen haar naam deed hem al meer normal voelen. Hij liep naar buiten en zocht haar toen hij haar zacht smolt hij weg hij liep naar haar toe en slot zijn armen om haar heen en kustte haar zacht. "Hello my love...
Jason

Jason

PROFIELMuntenteller : 7619
Aantal berichten : 67
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 21
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: tijger

Sounds it off Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 3:19 am


De koude die hier aabrak deed haar niets. Beschut tussen wat balen hooi in een donker hoekje van het kamp was ze haast onzichtbaar. Maar toch wist hij haar er uit te pikken. Hij herkende haar ook al was ze niet zichtbaar. Hij had een geweldig zicht ermogen. Dat wist ze nu al. Ze ging overeind zitten om hem een kus op zijn wang te geven terwijl de tranen plots leken te stoppen. Ze trok hem bij zijn arm omlaag en ging weer naast hem zitten. "I missed you." Ze duwde hem omver en gaf hem een zachte kus op zijn mond waarbij ze haar hand over zijn gezicht liet gaan en zich wegdraaide. "Jason." Ze keek hem aan terwijl een beetje licht van de maan op zijn ogen scheen. Ze keek hem vreemd aan toen zijn ogen niet blauw maar rood waren. "Jason? Nu?" Ze bleef hem vragend aankijken terwijl ze zonder dat ze het doorhad een stapje achteruit zette. Ging het nu gebeuren?
Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8255
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Sounds it off Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 3:31 am

Jason zijn rode ogen gaven het pijn weg. "Sorry loka elke weekend ben ik zo. Het monster... Tranen weelde op in zijn ogen. zijn pijn in zijn keel Hij werd gek ervan maar bij haar kon hij zichzelf zijn. zij rende niet gillend weg, Zij was er. "Loka ik doe je niks dat zou ik nooit kunnen je bent diegene die ik altijd zocht. Maak je alsjeblief geen zorgen erom. Hij keek haar aan. zijn rooie ogen stonden zacht met liefde. zijn lichaam straalde rust uit en zijn handen fermde om haar lichaam heen. "Im still me. Ookal heb ik andere oogkleur en levenwijze even door de weekend. Ik ben nog steeds Jason... Zacht knuffelde hij haar en kustte haar haar zacht. tederlijk.
Jason

Jason

PROFIELMuntenteller : 7619
Aantal berichten : 67
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 21
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: tijger

Sounds it off Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 4:03 am

Zijn rode ogen jaagden haar nog steeds angst aan. Maar toen ze zich van zich bewust werd, werd het opeens een heel stuk minder eng. Ondanks de rode ogen en de bleke huid die hij had voelde zijn omarmingen en lichaamstemperatuur nog steeds hetzelfde aan. "Ik vertrouw je." Haar vingertoppen raakten zacht zijn huid aan. De wind die langs hun waaide zette haar haren overeind. Maar toch genoot ze van elke fluwelen kus van de wind. Maar nog meer naar die van hem. Haar hand liet ze in de zijne vallen terwijl ze hem zacht het stro in trok. Ze plaatste haar armen op zijn borst terwijl ze hem zacht kuste. "Ik weet niet wat je met me doet. I love you." Ze keek hem aan. Haar vaalgele ogen in zijn rode. Ze lachte waarbij ze hem een kus op zijn lippen drukte.
Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8255
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Sounds it off Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 4:14 am

jason voelde haar zachtte lippen. Zacht trok hij haar dichter tegen zich aan. en kusste haar vurig. zijn handen streelde zacht haar rug terwijl zijn ademhaling racte. hij kustte zacht haar nek en keek haar aan. vandaag was de dag in het stro. Langzaam was het maanlicht sterker aan het worden en konden ze betrapt worden maar dat deerde hem niet. hij wou haar en niemand meer anders. Zij was zijn leven. zacht kusste hij haar de hele tijd en toen hij klaar was keek hij haar aan. en teder kustte hij haar.  Hij keek omhoog naar de maanlicht en de sterren terwijl hij haar vast hield. hij had een deken mee en die was ook de enige die hun bedekte maar dat deerde hem al helemaal niet. Zij was hier naast hem. stiekem was er een ondeugend glimlachje op zijn mond. maar ja het was zijn verloofde... het mocht


OCC: Iedereen weet wat er is gebeurt Wink
Jason

Jason

PROFIELMuntenteller : 7619
Aantal berichten : 67
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 21
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: tijger

Sounds it off Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 4:26 am

Het was niet dat ze er om ging gevraagd hebben mocht haar geheugen haar weer in de steek gelaten hebben. Maar het voelde zo goed. De zachte aanrakingen, de warmte om hen heen, zijn passie die haar nu pas voor het eerst echt opviel, maar bovenal zijn aanwezigheid. Ondanks de koude wind aan de rug van de heuvel waar ze zich bevonden had ze het meer dan warm genoeg. Het deken die hij mee had had ze dus niet hoeven aannemen. Maar omdat het zoveel beter was met hem naast haar accepteerde ze het graag. Ze keek hem nogmaals aan. Zijn ogen nog steeds bloedrood. Maar dat maakte haar niet zoveel uit. Hij had bewezen dat hij haar kon weerstaan. En zij was hem meer dan dankbaar. Zacht kuste ze hem op zijn lippen. "Laten we hier morgen niet over hebben. Kom slapen nu." Ze vertrouwde hem nu genoeg om hem, op dit tijdstip, naast haar te laten slapen. Ze legde haar armen om zijn nek heen en haar hoofd tegen zijn borst en viel in slaap.
Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8255
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Sounds it off Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 4:34 am

Jason Hij keek haar aan. en twijfelde of ze hiervan spijt zou krijgen. maar dat was niet zijn enige zorg hij kon vader worden... het gierde door zijn kop heen. en toen ze wou slapen sloeg hij zijn armen om haar heen en rustte zijn hoofd op haar schouder haar warm houdend. terwijl zijn hoofd spookte met ideeen. viel hij langzaam inslaap. zijn gedachtengang verminderde en tot rust kwam hij. terwijl zij sliepen werd het langzaam weer licht en de dageraad kwam. de vogels tjerpeden en hij werd wakker. hij keek naar loka en streelde zacht haar wang naar dat die haar wakker maakte "Schat we moeten opschieten onze trouwerij is niet meer zo lang tijd. jij moet een jurk vinden. Hij grinnikte en trok zijn kleding aan. zodat hij omgekleedt was. hij rekte en zijn spieren spaande aan. hij was wel gespierd maar ja met zijn vampier krachten was dat niet nodig. hij was sterk genoeg en wijs genoeg. om haar te beschermen en straks zijn kids...
Jason

Jason

PROFIELMuntenteller : 7619
Aantal berichten : 67
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 21
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: tijger

Sounds it off Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptySat Aug 09, 2014 10:43 am

De gedacen bleven door haar hoofd spoken en even leek het er op dat het een korte nacht zou worden. Ze keek naar Jason die ook nog niet bleek te slapen. Zacht streelde ze zijn wang en viel in slaap tussen zijn armen.

De ochtend was kort zoals ze wel verwachtte. Haar ogen knepen dicht van het zonlicht en voorzichtig opende ze ze weer. Ze keek Jason aan en een lief lachje kwam op haar gezicht. Gauw stond ze overeind en trok haar kleren uit het stro aan. Ze keek Jason met een betrokken gezicht van de strootjes stro die in haar rug staken aan en haalde haar schouders op. Zo meteen kon ze nieuwe kleren aantrekken. Dan was het tijd voor de trouw. Ze hield zijn hand vast en liet haar door hem begeleidden.


Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8255
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Sounds it off Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptyTue Aug 26, 2014 5:44 am

Jason keek haar aan en plukte de stro tussen der kleding uit. Hij keek haar aan. Zijn bloed roodde ogen keken in de hare. Het zou weg zijn voor de bruiloft. Dus toen ze zijn hand pakte hield hij haar dichtbij. Hij nam haar mee en bracht haar naar zijn enige vriend hier in het asenia. Hij bracht haar naar zijn zus. die kwam op bezoek ook zij had het geerft een vampier zijn. dus hij keek haar aan even naar zijn verloofde.. "Loka dit is mijn zus selma ze zal je begeleiden en helpen met alles wat je nodig hebt, Ook zij heeft roodde ogen let er niet op" Hij kustte haar hand zacht en knikte langzaam "Slema let goed op mijn aanstaande vrouw... Hij keek hun beide aan en liep weg. En die zus nam Loka naar winkels voor een jurk. iets wat Jason mooi zou vinden maar wat loka het beste in voelde. Ze keek haar aan.

In the meanwhile

Jason racete naar zijn huis en haalde zijn pak. Hij zag er netjes uit toen hij hem aan had, Hij dacht aan een lied dat hij hoopte later voor zijn dochter te zingen... Hij zuchtte diep en keek naar buiten het was eindelijk mooi weer. een gerust stelling voor hem. Hij liep naar buiten naar de kathedraal als zijn leiderschap moest hij in de templaars kerk trouwen. Hij zuchtte en wachtte bij het altaar de grootste zorg... Zijn alles zou straks naar hem toe lopen en dan had hij haar vooraltijd... zijn meid


occ: Selma is een NPC
Jason

Jason

PROFIELMuntenteller : 7619
Aantal berichten : 67
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 21
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: tijger

Sounds it off Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptyThu Aug 28, 2014 2:49 am

r
Verwonderd als ze was waar hij haar heen bracht werd ze nog verbaasder om alleen gelaten te worden met zijn zus. Instinctief wist ze dat ze deze zus moest en kon vertrouwen, maar dat hield niet in dat ze haar dolk niet verborgen in de aanslag hield. Het puntje kerfde in haar armen en bloed sijpelde naar beneden. Het viel haar al eerder op dan Selma, maar niet veel later keek ze haar bezorgd aan met haar rode ogen. 'Ooh dear, come over here.' Zonder dat ze iets kon doen had ze haar al in haar greep en trok zich naar haar toe waarbij ze met een doekje over de wonde wreef. Tot haar opluchting had ze de dolk niet gezien.
Eindelijk liet ze los en gingen ze verder. Loka zuchtte opgelucht waabij ze meegetrokken werd in allerlei verschillende kledingwinkels. Op het eind van de dag had ze nog steeds niets gevonden wat haar beviel. Ze besloot om maar terug te keren naar haar eigen slaapkamer en haar ceremoniële kleren aan te trekken. Dat beviel haar nog het meest en zo hoefde ze zich niet te schamen als één van de weinige tempeliersvrouwen.

De schemering zou weldra aanbreken toen er plotseling op haar deur geklopt werd. Ze deed haar best om haar stem niet te laten trillen waarna ze toestemming gaf aan diegene om haar kamer te betreden. Ze zag het nu al bekende gezicht van Selma met ren iets geforceerde glimlach. Ze begreep het wel, ze verkoos liever haar templar kledij aan te trekken boven alle trouwjurken die Selma getoond had. Ze kon het niet laten om een gemene grijns op haar te werpen. Selma was het soort vrouw die je liever niet bij je thuis had.

Eindelijk was het zo ver. De verontwaardigde gezichten van alle vrouwen dat ze geen trouwjurk droeg, en die grijns op het gezicht van iedere templar dat ze altijd voor haar legende koos ontgingen haar niet. Maar het meest van die avond bleef haar hem bij. Haar aanstaande man. Voorzichtig stapte ze het altaar op en hield haar hand stevig in de zijne. Het was zover.
Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8255
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Sounds it off Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptyThu Aug 28, 2014 3:38 am

Jason keek haar aan. Zijn ogen kregen pretlichtjes toen hij haar zag. Ze was hoogzwanger dat kon je wel zien. Maar zijn liefde voor haar werd sterker met de dag. Hij keek haar aan strak. Ze was zo mooi in traditionele templers kleding. Hij zag al Selma afkeurend kijken. Hij glimlachtte. "Loka you look beautifull... like the day i met you... Hij glimlachte nu vol liefde. En langzaam begon de pastoor te praten. Hij kon bijna niks volgen maar zijn zintuigen lieten hem op tijd praten. ,aar zijn gedachten waren bij het vrouw waarvan hij haar hand vast hield. Langzaam mocht hij zijn vows doen.

"Loka mi amore, My life my everything... Voor jouw zou ik duizenden Assasijnen aanvallen om bij jouw te kunnen zijn. Mijn laatste zorgen zijn hun jij bent mijn ziel, Mijn hart... Ik wil jouw vooraltijd aan mijn zij houden. Ik zal vanaf deze dag Mijn leven met de jouwe voegen samen oud worden en samen onze kind of kinderen groot brengen. Toen keek hij haar aan en deed de ring om haar vinger heen...


Jason

Jason

PROFIELMuntenteller : 7619
Aantal berichten : 67
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 21
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: tijger

Sounds it off Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off EmptyFri Aug 29, 2014 9:59 pm

Haar geluk kon niet op vandaag. Maar toen ze even op keek en drie lege plaatsen zag staan bekoelde haar hart even. Alsof iemand met een hamer op haar hart had geslaan. Ze wist dat juist die drie plaatsen nooit gevuld zouden worden. Daarom had ze ook uit respect die drie plaatsen vrij gehouden. Voor haar vader, haar oom en haar broer. Hoeveel ze hem ook mocht haten, op deze speciale dag wilde ze hem toch bij haar hebben. Ze pinkte een traan weg, zodat het leek alsof ze huilde van blijdschap. Ook al was het niet zo. Maar met de man van wie ze hield naast haar, voor altijd bij haar, was het toch één van de mooiste momenten uit haar leven. 'Loka mi amore, my life my everything... Voor jouw zou ik duizenden assassin's aanvallen om bij jou te kunnen zijn. Mijn laatste zorgen zijn hun jij bent mijn ziel, mijn hart... Ik wil jou voor altijd aan mijn zij houden. Ik zal vanaf deze dag mijn leven met de jouwe voegen, samen oud worden en samen onze kind of kinderen groot brengen.' ze keek hem recht in zijn blauwe ogen aan en stak toen haar hand uit. Toen hij de ring om haar vinger deed hield ze hem vast bij zijn schouders waarbij ze hem vol liefde een kus op zijn lippen drukte. De rest van de zaal stonden overeind en begon te juichen en te klappen. 

Ze kon de blije gezichten zien van enkele mede warriors, en de leerlingdn die achter hen zaten toen ze de kerk uit stapten. Ze pakte Jason bij de hand waarbij ze als een puber van 14 over de weg liep en vervolgens halt hield bij de poort naar de trainingsruimte en hem een zachte kus op zijn lippen gaf. [b]"Noi siamo uno, amore mio." Ze legde voorzichtig zijn hand op haar gezwollen buik en keek hem met een lachje aan.[/b]
Loka

Loka

PROFIELMuntenteller : 8255
Aantal berichten : 241
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 18
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Evana;; Witte leeuwin

Sounds it off Empty
https://asenia.actieforum.com/
Back to top Go down
PostSubject: Re: Sounds it off Sounds it off Empty

Sponsored content



PROFIEL
RPG SHEET

Sounds it off Empty
Back to top Go down

Sounds it off

View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 1
Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Asenia :: 
» Templars
 :: Algava :: Amane :: Kamp
-
Jump to: