Info
Return to the stone age



 

Share|

Return to the stone age

View previous topic View next topic Go down
MessageAuthor
PostSubject: Return to the stone age Return to the stone age EmptyMon Jun 09, 2014 10:26 pm




RETURN TO THE STONE AGE


Vroeger leefden de mensen als apen in een stenen tijdperk. Besef van tijd had men toen niet. Men wist niet wie wie was, wie later tot de orde van de tempeliers, clan's, of assassin's ging behoren. In die tijd was iedereen gewoon mens. Mensen omgeven door natuur en hun almachtige voorvaderen: de dieren.

Gelukkig brak algauw een nieuw tijdperk aan en werden mensen steeds onafhankelijker van de natuur en hun voorvaderen. De tijd van de middeleeuwen brak aan en 3 groepen verrezen uit het toenmalige 'gewoon volk'. De geschiedenis van de templars vind zijn oorsprong bij de rijke, machthebbende kasteelheren, en heel af en toe een man van adel. Vanuit de onderdrukte, arme slaaf gezinnen vond de oprichting van het assassin-gemeenschap plaats. Terwijl de boeren die in dienst werkten voor de landheren het clan-volk ontstonden, bleef er een kleine gemeenschap onopgemerkt. Een klein volk onder de mensen die zichzelf de magiërs en tovenaars noemden, wiens doel was om zoveel bekendheid te erven, maar het zelden verdienden, leefden in de donkere schaduwen van de overige 3 legende's.

Maar na jarenlange onderdrukking door het volk kwam er een revolutie. Eén tovenaar wiens leven een race tegen de tijd was geworden, stond op. Teruggetrokken in het gebied die eigendom was van de legendelozen, wachtend op slachtoffers.

Maar wat was het probleem? Mensen verdwenen spontaan en keerden nooit meer als menselijke gedaante terug. De legende's begonnen zich vragen te stellen, en alle drie zetten ze een dag- én nachtpatrouille in. Maar het probleem bleef onopgelost. Mensen keerden niet meer terug, en langzaam namen de dieren de natuur weer in hun beslag. Weet jij deze overheersing te stoppen, weet jij de dieren te stoppen voordat de mensheid uitgeroeid word?

---
Dit is dus een verhaallijn waar het hele forum aan kan mee doen. De volgende stappen en regels zijn om de verhaallijn in duidelijke richtlijnen uit te leggen:

#1. Vanuit één van de legende's is er één tovenaar {NAAM/NPC} die het hele verhaal lang zal meedoen. Zijn taak bestaat er in om de mensen die in zijn buurt komen te betoveren waardoor zij in hun dierlijke wederhelft blijven, en langzaam door de vloek weer wild worden.
#2. De legende's krijgen argwaan naar het verdwijnen van hun mensen, en het toenemen van wilde dieren. Daarom stuurt elke legende dagelijks twee patrouilles op verkenning. De dag-patrouille {Patrouille 1} werkt overdag, terwijl nacht-patrouilles {Patrouille 2} s' nachts gaan patrouilleren.
#3. Steeds meer en meer mensen blijven verdwijnen, en blijven de legende's aanzienlijk veel mensen verliezen. Dat moment beslissen enkele apprentice's {Groep 1} vanuit de legende's af te spreken op de markt bij het nulpunt, waarbij ze samen op onderzoek uittrekken. De hele tijd blijven de jongeren samen één hechte groep. Als dan één van hen {Dyani} plotseling verandert in zijn/haar wederhelft, weten de overige jongeren de tovenaar te betrappen en nemen hem/haar hierbij gevangen. Twee van de kinderen keren terug naar hun leiders en lichtten hen in van hun gevangene.
#4. De leiders (en hun deputy's) komen samen bij de plaats delict waar de deputy van de clans {Amari} de tovenaar gedwingt om iedere vloek weer ongedaan te maken, en ieder's geheugen te wissen.

---
Er zijn natuurlijk ook wat regels aan deze verhaallijn gebonden.
Deze kun je hier lezen:

#1. De tovenaar kan een bestaand persoon zijn, mits deze mini-legende uiteraard is aangekocht in de shop.
Eénmalig word de prijs voor deze mini-legende versoepeld. Maar onthoud dat het maar één dag geldig is, en de aankoop voor altijd blijft gelden.
Eénmaal je deze mini-legende aangekocht hebt, ben je voor altijd een tovenaar!
#2. In het verhaal worden patrouilles georganiseerd. Dit gebeurt dan ook echt! Elke legende leider of deputy is verplicht om minstens 2 patrouilles te organiseren. Denk je dat de patrouilles aan het dood vallen zijn? Geen probleem. Geef een seintje aan één van de admin's, en zij zullen wel maatregelen treffen.
#3. Het groepje van apprentices bestaat uit minstens 1 apprentice uit iedere legende. Willen er meer apprentice's meedoen, is dit geen enkel probleem. Maar houdt het groepje zo klein mogelijk. Maximum 2 apprentice's per legende.
#4. Er is minstens één apprentice uit het groepje die MOET betoverd worden. Dit mag ook een NPC apprentice zijn.
#5. Het is een algemene regel in de legende's om je wederhelft naar de buitenwereld geheim te houden. Onthou dus dat tijdens de hele VL, niemand weet wie je als mens bent. Tenminste als men je niet heeft zien veranderen. Gedurende de volledige verhaallijn kun je niet meer terug veranderen naar je menselijke gedaante, en je wederhelft word langzaam terug wild, en kan dus alles wat wilde dieren ook kunnen.
#6. Op het eind van de VL, zal Amari de tovenaar vragen om iedere vloek ongedaan te maken, en ieder's geheugen te wisten. Dit is zodat niemand nog weet wie welke wederhelft heeft.
#7. Het is misschien leuk voor mensen die hun wederhelft ingeruild hebben voor munten. Zij hoeven dan niet te vrezen dat de vloek vat op hen zal hebben, aangezien zij geen wederhelft meer hebben.

---
De rangen die beschikbaar en bezet zijn zijn hieronder te volgen:

#1. De tovenaar door ~
#2. De dagpatrouille's door ~
#3. De nachtpatrouille's door ~
#4. Het apprentice groepje door Sena, Dyani, Aquila Davenport
#5. De vervloekte apprentice door Dyani
#6. De leider(s) en deputy('s) van de partij door Amari, Skye,
#7. De vervloekten door Halos,

---
De ©opyrights naar de verhaallijn gaan helemaal uit naar Anouk die het hele idee bedacht heeft, Lexi die mee ingestemd heeft met de verhaallijn, en Assie die de rest van het verhaal uitgeschreven heeft.
Er dient niets gekopiëerd te worden van ideeën, zonder toestemming van deze drie personen.
Alles die duid op schending van deze regels is gerechtelijk strafbaar en kan ten alle tijde juridisch vervolgd worden.


Words: ### ||Tag: Everybody || Note: Forum storyline  



Last edited by Amari on Mon Jun 16, 2014 8:01 pm; edited 7 times in total
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyWed Jun 11, 2014 4:10 pm

Ik meld Sena aan voor een van de apprentices van de assasijnen. Als iemand anders deze rol wil zal ik hem met plezier af staan.

En natuurlijk zal Skye mee gaan naar de tovenaar als deputy.

Ook zit ik er nog over te denken om een account aan te maken voor een van de vervloekte.
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7896
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

Return to the stone age Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyWed Jun 11, 2014 4:28 pm

Ik zal Sena als (voorlopige) apprentice plaatsen c:
En Skye uiteraard als templar deputy
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyThu Jun 12, 2014 6:54 pm

Ik wil graag de vervloekte apprentice doen! Moet ik een nieuw account maken? Er is overal wel iemand die weet van de wederhelft van Sunset Dyani en Ayda.
Dyani
Moderator
Dyani

PROFIELMuntenteller : 7692
Aantal berichten : 512
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 15 jaar
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Aurora || Wolf

Return to the stone age Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyThu Jun 12, 2014 10:08 pm

Julya;; dat hoeft niet persé. Als legende-leden, en evt. een bondgenoot op de hoogte is van je wederhelft is dit nog niet 'bekend' in heel asenia he Wink

Ik laat je er even over nadenken, als je echt heel graag een nieuw acc wilt, houdt ik je uiteraard niet tegen, maar wees dan wel zeker dat je al je andere accounts kunt actief houden
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyFri Jun 13, 2014 8:25 am

Dan doe ik Sunset wel even. Een wilde cheeta hahaha
Dyani
Moderator
Dyani

PROFIELMuntenteller : 7692
Aantal berichten : 512
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 15 jaar
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Aurora || Wolf

Return to the stone age Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyFri Jun 13, 2014 3:40 pm

Dan voeg ik je toe ;3
Maar je moet rekening houden dat het alleen maar apprentice's zijn in het groepje. Dus tenzij je sunset een apprentice maakt kan ik je wel toevoegen.
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyFri Jun 13, 2014 7:53 pm

Oh ja, Sunset is warrior. Dan Dyani, doet ze toch nog mee in een verhaallijn xD
Dyani
Moderator
Dyani

PROFIELMuntenteller : 7692
Aantal berichten : 512
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 15 jaar
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Aurora || Wolf

Return to the stone age Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyFri Jun 13, 2014 8:32 pm

Ik zal haar toevoegen c:

Nog vrijwilligers voor het patrouilles, tovenaar, app-groepje, vervloekten, of leiders/deputy's ?
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptySun Jun 15, 2014 2:20 pm

Ik zal meedoen met Halos als één van de vervloekten. Want zo lijkt het me wel leuk ivm de mensen die hij al ontmoet heeft. Ook Aquila zal meedoen als vervloekte onder het gewone volk. Kunnen haar zusjes haar lekker komen redden later ;p
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyMon Jun 16, 2014 6:42 pm

Dan komt het op Candance aan, aangezien Dyani ook vervloekt is xD
Dyani
Moderator
Dyani

PROFIELMuntenteller : 7692
Aantal berichten : 512
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 15 jaar
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Aurora || Wolf

Return to the stone age Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyMon Jun 16, 2014 7:46 pm

Bij nader inzien zal ik Aquila maar laten meedoen met de app's, zodat het gewone volk ook een app heeft die mee op pad trekt :'D dus Aquila is gewoon weer in ;p

Over dat zusjes-gedoe trouwens, zouden we kunnen doen dat de twee elkaar gewoon niet herkennen, zo is de VL om hun drietjes ook niet verloren xd
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyMon Jun 16, 2014 8:24 pm

Oké yush ik ga gewoon een nieuw account maken om een vervloekte te spelen, of ik hem daarna nog actief kan houden betwijfel ik maar het is wel zo leuk om te doen tijdens de vl.
Jullie zien hem wel verschijnen!
Skye
Beheerder/deputy
Skye

PROFIELMuntenteller : 7896
Aantal berichten : 733
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Tempeliers
Keuze dier: Vos

Return to the stone age Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptySun Jul 06, 2014 10:15 pm

Ter toevoeging aan de verhaallijn zal de mini-legende van de tovenaar deze keer gratis zijn. Na deze verhaallijn zal het lid met deze rol in staat zijn om te kiezen of dat hij de mini-legende behoud of niet.
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyMon Jul 07, 2014 1:57 pm

Ik wil wel een nieuw account aanmaken voor de tovenaar?
Jay

Jay

PROFIELMuntenteller : 7569
Aantal berichten : 82
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 17 jaar
Geloofsbelijdenis: Huurmoodenaars
Keuze dier: Balfe || sneeuwluipaard

Return to the stone age Empty
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age EmptyMon Jul 07, 2014 3:06 pm

Ik wil wel even zeggen dat de tovenaar een mini-legende is en je dus geen account kan hebben die tovenaar is zonder in een legende te zitten Wink je bent dus verplicht om eerst je acc aan te melden bij een legende(lozen) en dan pas kun je de tovenaar spelen Wink

Hoop dat je het een beetje begrijpt
Amari
Beheerder
Amari

PROFIELMuntenteller : 8913
Aantal berichten : 1685
Geboortedatum : 1996-11-28
Leeftijd : 27
RPG SHEET
Karakterkaart
Leeftijd: 20
Geloofsbelijdenis: Clans
Keuze dier: Kat {Indi}

Return to the stone age Empty
https://asenia.actieforum.com
Back to top Go down
PostSubject: Re: Return to the stone age Return to the stone age Empty

Sponsored content



PROFIEL
RPG SHEET

Return to the stone age Empty
Back to top Go down

Return to the stone age

View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 1
Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Asenia :: 
» Inline
 :: » Overige :: » Verhaallijnen
-
Jump to: